понедельник, 13 мая 2013 г.

Fahişənin namusu

   Fahişə... Balaca uşaqdan, ağ saqqal, ağ birçəklilərə kimi hər birimiz bu adın altında yatan insanları çox gözəl tanıyırıq. Hətta deyərdim ki, o insanlara cəmiyyətimizin ən alçaq bir təbəqəsi kimi baxırıq...
  Hətta bəzən fərqi yoxdur istər kişilər arasında, istərsə də qadınlar arasında bu sözü təhqir kimi işlədirik. Bəzən bu ada görə insanlar ölür, öldürülür...Siyasi arenada da fahişə sözü artıq ümumişlək sözə çevrilməkdədir.
  Əslində fahişələr kimdilər?
- Fahişələr el gözü ilə baxsaq öz cismlərini satan insanlardılar.
  Hər bir kişi özünə mənəvi borc bilir fahişələrlə yatmağı. Hətta fahişəylə yatmayan kişilərə də pis baxılır. Məsələn deyirlər ki, sən necə kişisən ki, indiyə kimi heç bir fahişəylə yatmamısan? -Sən impotetsən ki, hələ də fahişəylə yatmamısan?
  Qadınlar bu məsələyə necə baxır?
- Qadınların bəlkədə arzusudur ki, həyat yoldaşı fahişəylə yatmasın. Onu rəzillik hesab edirlər. Hətta qarşılarındakı insanın, həmsöhbət olduğu insanın fahişə olduğunu bilsələr bəlkə də həmin qadını parça tikə edib yüz yerə bölərlər...Nə bilim, bəlkə özlərini belə göstərirlər, əslində belə deyillər?
Amma insanları tanımaq elə də asan deyil, bu cəmiyyətimizin baxış tərzidir.
Gənclər fahişələri necə tanıyır?
-Gənclərin hər birisinin arzusudur ki, qadınla-fahişəylə yatsınlar, onlarla xüsusi zövq yaşasınlar. Yenə də insan təlabatıdır, üzdə pisləsək də 2 dost bir araya gələndə bununla bir-birləri qarşısında öyünürlər...Necə? Məsələn : "Brad dünən bidəə civiynən yatdım, bilirsən nə bomba şeydi?"
Yəni belə... Hər bir insanın xaricində başqa mən, daxilində isə başqa bir mən gizlənir. Amma cəmiyyət içində özlərini elə göstərirlər ki, sanki bir-birləri ilə fahişəylə yatdığına görə öyünən insan deyillər...Bəzən isə yolda söz atıb tanış ola bilmədikləri qıza fahişə deyib keçirlər... Amma bu sözün mahiyyətini heç də dərk etmirlər...

Ümumilikdə fahişələr kimdilər? (Şəxsi baxışım, subyektiv fikirlərim / fahişələrdən biri ilə söhbətimdən çıxardığım nəticə) (Qısa dialoq)

Mən: Salam. Neçə yaşın var?
O: Salam. Neynirsən, bu sənin üçün niyə maraqlı olsun ki?
Mən: Heç sadəcə soruşdum.
Onun fahişə olduğunu bir kənara qoyub insan kimi danışdım xeyli deyib, güldük. Sonra bir az ciddi görünüş alıb yenə sual verdim
Mən: Niyə belə edirsən ki, sən bura nə vaxt gəlmisən?
O:  Nə edirəm, xalqıma xidmət edirəm də, çoxları heç bunu da bacarmır... Bura 10 il olar gəlmişəm...
Əlimdəki Franz Kafkanın Məhkəmə romanını görüb güldü...
O: Kim oxuyur bu kitabı, sən oxuyursan?
 (xatırladım ki, mən oraya başqa bir dostumla getmişdim)
Mən: Hə mən oxuyuram, nə olub ki?
O: Heç, mən sənin başındakı tüklərin sayı qədər kitab oxumuşam, ali təhsilim var amma indi burdayam. (gülümsəyərək) Sən bunları oxuyub Allah bilir harda olacaqsan...
Mən: Əsində mən fahişələr haqqında bəzi kitablar oxumuşam, çox acınacaqlıdır mənə onların taleyi (üzümü ona tərəf çevirərək)
O: Niyə acınacaqlı olsun ki, sən mənim peşəm haqqında niyə belə düşünürsən?
Mən: Acınacaqlıdır, gündə onlarla kişi ilə yatmaq, məcburi "zövq" yaşamaq... Bilirsən mən fahişələrlə görüşəndən, həmsöhbət olandan sonra vicdan əzabı çəkirəm, niyə ani bir hissin ucbatından belə bir iş görürəm.
O: Xeyr. Sən heç də elə fikirləşmə. Sən yalnız və yalnız bir şey düşün. Birisinin ailəsinə çörək verdin, birinin uşağının ac qalmaması üçün yardım etdin...
Mən: Amma...
O: Gecə saat 3-ə kimi burdayam. (Siqareti ağzına qoyaraq, Səbiş Xədicəyə denən ordan alışqan gətirsin) Gör saat 3-ə kimi nə qədər adama xidmət göstərəcəm (gülümsəyərək).
Mən: Nə bilim, heç bilmirəm nə deyim... Amma onu bilirəm ki, əclaflıq edirəm...
O: Elə düşünmə can. Sadəcə bundan həzz almağa çalış... Nə vaxt istəsən gələ bilərsən. Əslində bizi nə qədər alçaltsalar da, söysələr də, hamı bizim peşəmizi bir-birinə söyüş kimi istifadə etsə də, bizi tanıyanlar bizə qarşı murdar rəftar etsə də vicdanımız təmizdir. Biz xalqın pulunu mənimsəmirik, biz rüşvət almırıq, biz ev yıxmırıq, biz məhkəmədə hakim olub saxta qərar çıxarmırıq (əlimdəki kitabın üzərinə yazılan "Məhkəmə" sözünü göstərib), bizim heç yerdə villamız yoxdur, bizim heç yerdə bank hesabımız yoxdur. Özüm də sosial şəbəkələrdə, odnoklassnikidə yazılanları oxuyuram. Mənə demək olar ki, bütün partnyorlarım belə suallar verirlər. Hər birinə də bu ölkədəki cismi qeyrətli görsənib ruhu, ürəyi fahişə olanlardan bəhz edirəm. Bu xarabadakı haqsızlıqdan bəhz edirəm. Amma o qədər cəmiyyətimiz korlanıb ki, hətta fikir vermişəm danışdıqlarımdan fikirləşmək əvəzinə həzz alırlar. Necə bir ölkədə yaşadığımı da fahişə olsam da, çoxlarından yaxşı bilirəm. Boş ver...(Əlini mənə uzadaraq) Bəlkə bir daha görüşdük, hələlik...

  Bu tərbiyəsiz, əxlaqsız adlandırdığımız bir xanımın mənə dediyi bu sözlər həqiqətən ürəyimə iynə kimi sancıldı. Bu fahişənin düşündüklərini, gücü çatıb deyə bildiklərini kaş ki, hər bir vətəndaş deyə biləydi... Həqiqətən etiraf edirəm ki, fahişələri cəmiyyətimizin ən pis nümayəndələri hesab edirik. Amma daha mən belə düşünmürəm. Heç vaxt da elə düşünməyəcəm. Çünki əgər normal insanlar bunu bilib, düşünüb susursa, onlar buna susmayıb danışırsa onlar haqqında neqativ düşünməyə zənnimcə haqqım yoxdur... Onların cismi fahişə olsa da, ürəkləri fərqli olaraq fahişə deyil...

  • Fikirlərinizi aşağıda qeyd edə bilərsiniz.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Forum