понедельник, 25 апреля 2011 г.

"Gencler Klubu" Ictimai Birliyi Azerbaycanda Amerika gunlerini layiqince teshkil etdi...

Gencler Klubunun Azerbaycanda kecirdiyi AMERIKA GUNLERI gencler terefinden boyuk destek ve regbetle qarwilandi Men ve menimle beraber butun qrup yoldawlarimda boyuk marag yaratdi bu teshkilatin fealiyyeti ve men qrup yoldawlarimin qinagina da geldim hetta ki neye gore bize bele bir tedbir baresinde xeber etmemisen.Men ve menim pakaleniyam yeni nece deyerler menim ehatem genc ehatem "Gencler Klubu" Ictimai Birliyini destekleyir ve hemiwe destek olmaga hazirdilar.Men duzdur bu  tewkilat alemine nece deyerler feal heyata teze qowulmagima baxmayaraq movqeyime ve basqa weyllere gore diqqet merkezindeyem ve movqeyime gore diger insanlardan ferqliyem bu ise meni "Gencler Klubu" Ictimai Birliyinin  fealiyyeti ile baglayir men six emekdawliq etmek isteyirem bu teshkilatla ve bir weyi nezerinize catdirmag isteyirem ki menim Zaur beyle bir az sohbetim olmuwdur yeqin ki Zaur qardawim bu yazini oxusa ozu bilecek bu uzvlukle bagli men kluba uzv olmag isteyirdim ve bunu Zaur beye bildirdim Zaur bey ide mene bildirdi ki senincun fealiyyet onemlidir ya uzvluk men duwunurdum ki men ora uzv olmasam mene qarwi sadece tamawaci perestiw kimi munasibet beslenecek ve diger insanlar kim i olar da ozlerini elcatmaz aparacaglar amma men tam eks bir movqe gordum ve Zaur beyle dohbetim zamani men hec onun Icraci Direktor oldugunu bilmirdim ve bildikde bu insanlarin nece sade nece mulayim nece qaygikew oldugunu gordum ve sanki ozumu oz evimde oz dostlarimin yaninda nece deyime size ozumu sanki aile uzvlerim arasinda hiss etdim cox semimi ve mehriban insanlardir men sizinle bir teshkilatda fealiyyet gostermeye wadam siz menim heyatimi sozun yaxwi menasinda deyiwmeye nail oldunuz size derin hormetim yarandi her birinize mende sizin siralarinizda olmagla ugurlar ve iwiqli demokratik gelecek arzu edirem ALLAH hec birimizi bu yoldan cekindirmesin.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Forum